Friday, September 26, 2014

GIVEAWAY : BLOGGER 1 MALAYSIA

<< klik banner di atas untuk join >>

duedate : 27 September 2014

Mencari 8 pemenang bertuah ! 5 pemenang utama dan 3 pemenang saguhati.
Ayuhh semua memeriahkan GA yang disponsor oleh schazshoppe ^^

Saya blogger dari Terengganu. Kenapa saya jadi blogger ? 
Salah satu reasonnya ialah, saya nak jadikan blog ni sebagai satu flatform yang dapat
bagi keuntungan kepada saya kelak. If saya dah bekerjaya, ada syarikat.. ada 
bussiness, saya dapat promote syarikat/bussiness saya menggunakan blog yang
sedia ada ni. Selain tu, untuk mengisi masa lapang.Tapi sejak dah bergelak mahasiswi ni,
jarang sangat dapat update blog, .. join GA.. =='

So, saya tag tiga orang blogger ni yang sudi berkunjung ke blog saya :







4 comments :

yayaaa ismail said...

terima kasih tag dear :) inshAllah , ada masa yaya join . jom join segmen yaya :)

.:: Schaz ::. said...

thanx join. dah tersenarai boleh tgk number ye.

Yun Sing said...

Singgah sini dari GA yang sama :)

Unknown said...

singgah dari segmen yang sama

http://eurukaseven.blogspot.com/2014/09/giveaway-blogger-1-malaysia.html